چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت‌الاسلام جمشیدی

مدیر حوزه های علمیه گفت:سران مرتجع عرب در مقابل همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان نمی‌توانند مقاومت کنند؛ ملت‌ها دریافتند که با تکیه بر خداوند می‌توان قدرتمندترین دشمنان را از بین برد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب  اظهار داشت : به لطف الهی راهپیمایی به خاطر جنایات این رژیم منحوس در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: حضور مردم در این هوای گرم تابستان ضمن همبستگی و اتحاد انزجار خود را از جنایات اسرائیل و حامیان ظلم اعلام کردند و خواستار برچیده شدن ظلم در دنیا شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در توصیه به آل‌سعود گفت: سران مرتجع  عرب بدانند در مقابل این همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان نمی‌توان مقاومت کرد؛ زیرا ملت‌ها دریافتند که با تکیه بر خداوند و مقدسات الهی می‌توان قدرتمندترین دشمنان را از بین برد.

وی یادآور شد: آل سعود توجه داشته باشد با وجود موج بیداری اسلامی زمان آن فرا رسیده است که دست از حمایت اسرائیل غاصب بردارد؛ زیرا اگر دست از این حمایت برندارد بین ملت‌ها جای نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام  و المسلمین جمشیدی افزود: حمایت آل سعود با وجود این بیداری اسلامی اشتباه بزرگی است و امیدواریم که دولت‌های اسلامی این نوع بیداری اسلامی را ببینند و به گناه خود اعتراف کنند.

جمشیدی، روز قدس، سران عرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha